6 responses to “PRUlink Investor Account

  1. it is good for me to investment RM500K here?

  2. please contact me. i just withdraw my EPF and it is better to put it somewhere with good investment return. i want to start with RM10K

  3. Saya sekarang berumur 30 tahun.Saya juga tidak mengamalkan amalan merokok. Saya ingin mengetahui pelan medical card yang sesuai untuk saya sekali dengan invesment plan. Anggaran bulanan saya ialah sebanyak RM 150 hingga RM 160. Saya ingin mengetahui plan yang sesuai untuk saya dan faedah yang saya boleh perolehi daripada plan tersebut

Leave a Reply

